keskiviikkona, marraskuuta 17, 2010

Uusia leluja

Koska mun kaapissa asuu lankaa vyyhteinä n. 10 kiloa, mä päätin ostaa itelleni vyyhdinpuut ja kerijän. Varsinkin viimesen oston lankavyyhdit on n. 300g, eikä semmosen pallon pyörittämiseen ees mun suht pitkät sormet pysty.

En oo kuukausiin Huuto.nettiä selaillu, mut nyt sattu tuurilla molemmat laitteet löytymään sieltä. Ei ehkä ihan sikahalvalla, mutta kuitenkin halvemmalla kun uudet.

Ja kun kampea vääntämällä vyyhdistä putkahti tämmönen kerä kymmenessä minuutissa, mä olin ihan rakastunu. Mahtavaa!

Äsken otin pesukoneesta 3 pipoa sateenkaaren väreistä tehtynä.

Jokainen huovutus on niin salatiedettä, että kun neulokset pistää koneeseen, ei auta kun toivoo parasta ja pelätä pahinta. Nääkään ei toiminu niin mallikelpoisesti mitä useemmat työt aiemmin, mut tää lanka olikin mulle uutta.

Ei kommentteja: