maanantaina, joulukuuta 28, 2009

Jotain uutta, jotain vanhaa...

Uusia paikkoja vanhoihin farkkuihin =)

Mä omistan tasan kahdet hyvät farkut. Niitä mä oonkin pitäny nyt sitten 5-6v vuotta putkeen ja alkaahan se niissä näkyä... Pari viikkoa sitten ainokaisistakin hajos persaus ihan totaalisesti =( Eihän tässä auttanu muu kun kaivaa Brother esiin ja näyttää sille tilkkua. Samalla paikkasin ne toiset ainoat, joista oli polvi rikki.

Vuoden ajan mä oon ettiny uusia, mutta en vaan löydä sopivia.

Että anopille terveisiä =) Anoppi hytkytteli voitontanssia, kun mun housut vihdoin hajos ja lupas jopa osallistua kuluihin jos ostan uudet. Ehkä mä joku vuosi vielä löydän. Ja anoppi hei, toimivaa ei vaihdeta, välillä vaan vähän korjataan =)

Mä luovutan sitten, kun paikkakankaita näkyy enemmän kun ite farkkua.

1 kommentti:

Jaana kirjoitti...

Oikeaa ajattelua. Pidetään entiset kunnolla loppuun vaikka sitten paikkojen voimalla ennen kuin ostetaan uusia!