sunnuntaina, kesäkuuta 07, 2009

He ain't heavy, his my Brother

Tänään olin kaveria ompelukoneen (=Brother)kanssa. Tarkotus oli tehdä Julialle pipo... siitä se ajatus sit lähti...

No eihän mulla ollu kivaa kangasta pipoon, joten ajattelin kokeilla Mikolle housut tosta keltasen kirjavasta "camosta". Housuihin oon kyllä tyytyväinen, koekappale ei tosin oo kotona, joten en pääse sovittamaan.

Housujen onnistumisesta johtuen, päätin sit tehdä vielä hameen Julialle. Kaavatkin kun oli jo valmiina. Molemmat tuotokset on tehty harjottelumielessä, mikä näkyy mm. siinä, etten jaksanu vaihtaa sopivampaa lankaa. Nyt vähän harmittaa, koska molemmat onnistu aika hyvin.

Hameeseen mulla ei ollu sopivaa vuorta, eikä mitään kanttinauhojakaan, joten käänsin reunat vaan sisälle. Sekin meni vielä ihan ok, mutta viimesillä metreillä ompelukoneen tunnit rupes tulemaan täyteen ja se alko sotkemaan tikkiä. Mekko tuskin siis kovin julkiseen käyttöön pääsee, mutta hyviä parannusideoita siitä sain.

Aivan älyttömän loistava toi leikkuri jäykkien kankaiden kanssa! Testasin sitä jo pari päivää sit, kun paikkasin isännän farkkushortseja. Leikkaa hyvin ja reunoista tulee suorat... Mun sakset kun ei sitä osaa ;)

Pojat oli eilen lähimaastossa kattomassa ralleja ja "sopivasti" olikin sattunut puuhun törmäys heti alkuunsa. Lujaa oli auto menny, mutta onneks ei kellekään käyny mitään pahempaa.

Tänään pojat sit lähti käymään Alastaron moottoriradalla kattomassa kiihdytysajoa.

Ei kommentteja: